woensdag 12 februari 2014

Waarom deze blog

Hallo Lezer,

Sinds de vorige verkiezingen ben ik lid van de fractie van Volendam|80. De afgelopen jaren ben ik steeds meer op de hoogte van het reilen en zeilen van de lokale politiek. Dit wil niet zeggen dat ik alle “Ins en Outs” van alle dossiers weet, maar door het lezen van de stukken ben ik redelijk op de hoogte. Net zoals iedereen heb ik ook een mening en die wil ik soms ook wel eens ventileren. Dit kan op verschillende manieren. De meest toegankelijke zijn de verschillende lokale sites waar je reageren (en dat doe ik hier en daar). Het probleem wat ik met (sommige) van deze sites heb gemerkt is dat men niet kleurloos is. Teksten en namen van schrijvers worden aangepast of worden gewoonweg geweigerd. Hierdoor krijg je een zeer gekleurd beeld op deze sites en daalt mijn zin om iets te verduidelijken veelal tot het nulpunt. Dit is vermoedelijk de bedoeling van deze personen en daarom heb ik besloten mijn eigen blog te beginnen. Niet dat ik kleurloos ben (zeker niet), maar de teksten op deze site kunnen niet door een moderator met een andere mening worden aangepast of geweigerd.

De naam van het blog is, “Mag ik er ook iets over zeggen”. Hier zal ik proberen regelmatig mijn mening over allerlei items te geven.

1 opmerking:

  1. Heer Rikkers. U noemt mijn naam. Onterecht. Corrigeert dat wel op groot-waterland (waar u zo;n moeite mee heeft) maar niet op eigen blog.
    Graag wel.

    BeantwoordenVerwijderen